Uppenbarelsen kommer dagligen.

Jag har stött på ett problem, jag testade "Henna" färg på håret och jag är helt orange i håret, jisses vilken chock jag fick när jag såg mig i spegeln imorse. Ny hårfärg är köpt och jag ska färga om det redan ikväll. Undrar om jag ska lägga upp en bild på håret bara för att.. (?)

Mr M och jag har tydligen slutat att ses, tydligen så störde han sig på att jag fann honom barnslig för att han sa att människor var äckliga inne på pressbyrån, hans proble inte mitt. Kom som en chock men ändå en lättnad, var lite så jag vill att det skulle gå mellan oss. Det fanns en liten gnista i början men den försvann ganska fort efter några träffar och en syn på ett rikigt "jag" i honom. Jag kan förstå varför han är singel och 36, stackars man!

Bara till att ge sig ut och dejta igen, vilket jag finner jätte kul!!


I måndags skrev jag en "Mål" lista till mig själv, och jag har redan bockat av ett stycke.

Mål.
  • Våga bli kär och testa olika typer av förhållanden tills du känner att du hittat honom.
  • Håll vikten och tappa lite till. Ipod och mamma är bra sällskap till en promenad.
  • Lägg upp ekonomin och spara ALLA kvitton. Budget är bra!
  • Blir det på tok för mycket så droppa killarna och ge dig själv lite fokus.
  • Sola och blek tänderna igen, det är min grej.
  • Ordning och reda på trollan, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0