En natt att minnas..

Låt mig berätta en härlig historia om hur en 35 års fest slutade med ett nummer till en gift man och många heta kyssar.

 

Susanne kom och hämtade mig tio i fem på lördagen, vi var ett litet gäng som skulle dit tidigare för att förbereda inför middagen.

Jag kom på en timme innan jag skulle åka att jag behövde tvätta en klänning som jag fick låna av min brors flickvän, lite sent påkommet men det är verkligen ödet.

När jag satt mig i bilen och när vi var på väg in till Solna så berättade jag att klänningen inte var riktigt torr men Susanne berättade då för mig att dom hade en bastu på jobbet som jag kunde hänge in den i.

 

Vi kom till Susannes arbetsplats där vi började plocka upp allt vi hade med oss dvs middagen och drickat.

Vi hade ställt bilen precis utanför för att slippa gå så långt med alla tunga kassar så jag och Susanne bestämde oss för att hänga upp klänningen och sedan ställa bilen i deras garage.

Vi gick in i damernas omklädningsrum och fann dörren låst från insidan, vi hörde hög musik och kände stanken av svett från män.

Vi ropade ”Hallå?” och fick fem hallå svar tillbaka, alla män satt i bastun.

”Fan vad bra att bastun redan är uppvärmd” tänkte jag och kilade in.

Vi möttes av fem män som satt nakna i bastun och hade inte en tanke på att täcka en speciell del av sin kropp, förutom en.

Vi hängde in den och tackade för oss, men varnade att vi skulle tillbaka om en timme eller två för att hämta den igen och att kolla att den är torr.

 

Vi hade ätit massor med mat och druckit en del glas vin, jag och Jennie gick runt och pratade just för att vi båda får väldigt ont i ryggen av att sitta på dom hårda stolarna vid bordet.

Vi pratade en del sex och blandade samtalen mellan himmel och jord.

Jag, Susanne och Jennie gick ner för att kolla om min klänning var torr efter tre timmar och mycket riktigt var den torr.

Och självfallet så satt några män kvar i bastun med sina könsdelar och visade ALLT!

Förutom just den mannen, och denna man som heter Eddie fick jag upp ögonen för, men dom föll lika fort när jag såg att han hade en guld ring på fingret.

 

Vi gick upp igen och skulle äta efterrätt, efter den efterrätten fick vi besök av dom killarna som suttit nere i bastun.

Dom kom upp och grattade Susanne på födelsedagen och skulle kolla vart vi skulle ut ikväll, vi bestämde oss för gamla aladdin som nu kallar sig för Le bón palais, där häger det i stort sätt bara män och kvinnor över 30 vilket jag gillar mycket eftersom att jag drar mig till äldre män.

Vi skulle möta upp killarna inne på stället bestämde vi.

Dom stannade kvar ett tag och berömde mig för den fina klänningen som dom suttit och tittat på i bastun under ett tag, Eddie den gifta mannen la sin hand på min höft och sa ”Jag letar upp dig inne på krogen”

 

Väl inne i stan fick vi stå i kö i lite mer än en timme och våra fötter var frusta som isbitar.

Men när vi väl kom in så möttes jag av en man som satt i bastun tidigare under den kvällen, juste Eddie..

Vi tog en öl och bestämde oss för att testa dansgolvet en stund.

Vi dansade i flera timmar alla som befann sig på Susannes jobb innan, men vi lessnade med tiden.

Tiden gick snabbt och jag la inte det på minnet utan befann mig där för stunden, Eddie bjöd upp mig att dansa efter att ha dansat lite vals vid baren.

Väl på dansgolvet så började all kemi mellan oss.

 

Han händer befann sig på hela min kropp, varje cm var hans.

Hans händer som smekte mina vader, ben, rumpa, midja och hals kändes som en speciell typ av heroin, jag ville bara ha mer.

Hans läppar som befann sig på min hals och som kysste de så ömt gjorde att det gick rysningar långt nere i ryggraden, hans ord som beskrev hur han ville ha mig.. på alla sätt.. på alla vis..

 

Problemet kvarstod, han var gift men hans läppar var mina för kvällen och kanske för en annan tid.. vi har varandras nummer.. vi får se om han ringer eller skickat ett sms.. Och ja, ni får veta mer när han väl hör av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0