Innan helgen.

Nu har min bägare runnit över, poliser kan vara äckligt dryga ibland och dom kan utnyttja sin makt position så extremt bra. Jag vart nämligen stannad igår, med blåljus för att han tyckte att jag körde ostabilt och sick sackade mellan filerna. Mitt försvar som jag knappt fick fram var att jag tyvärr inte såg markeringarna i marken med tanke på hur mycket dom bygger om och att det hade regnat, plus att jag sällan kör inne i stan så jag är jätte ovan, jag bad om ursäkt men denna polis var enbart ute efter att klanka ned på mig och jag hade ingen chans att försvara mig. Jag har blivit stannad många gånger av polisen för flygande inspektioner och rutinkoller men även för fortkörning, alla har varit jätte trevliga emot mig och det har gjort att jag bemött dom på ett trevligt sätt, men det är svårt att bemöta en person som är negativ i sitt tänkande redan från början. Jag hade lusten att inte säga något utan bara sitta och lyssna, han nästan ”muckade” tjafs, tragiskt. Är inte det ett tecken på att denna snut borde byta jobb?

 

Mina tre veckor i Susannes lägenhet är snart över. Jag har verkligen fått mersmak för att bo ensam och har därför gått in på Väsbyhems hemsida och kollat hur jag låg till i hyresrätt kön. Jag låg etta och har god chans att få en egen lägenhet. Jag fann en lägenhet på Sandavägen i Uppland väsby och jag vill bara ha den. Var och kollade på den igår och idéerna bara kom till mig hur jag skulle kunna inreda denna lägenhet. Lovely!

 

Jag har även hunnit med att redigera lite bilder, dom kommer här :)

 


 


Kommentarer
Postat av: Joonas

kvinnor kan inte köra bil :)

Hur kan du ha blivit stoppad så många gånger när du knappt haft körkortet ;)

Sopa :P

2009-06-02 @ 13:08:03
URL: http://ettlivenchans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0