Trånar efter närheten.

Nu sitter jag här igen, hemma efter en lång dag av skola och jobb.

Inget jag klagar på egentligen för att jag har så underbara tanter att ta hand om och det känns skönt att jag verkligen älskar mitt arbete.

Jag får jätte mycket beröm av min chef (som jag aldrig tidigare fått av andra chefer) mina kunder älskar verkligen att jag kommer och att jag har dom där stora bruna rådjurs ögonen som får dom att smälta, kan man inte säga att jag är som gjord för detta jobb med tanterna?

 

Det hände igår, den närheten jag länge trånat efter hos honom och jag fick den på ett speciellt sätt.

När jag beskriver detta och själv läser igenom det låter det som sjukaste saken som jag länge velat ha men så är inte fallet.

Såhär är det: Det finns en kille på gymmet jag går på som jag skulle vilja kalla J, vi har länge kört boxen samma dagar och han är helt förvånad över att jag slår så hårt som tjej, visst finns det en viss stolthet i detta men vem vill ha en tjej som slår hårdare än en själv? (haha i do)

Vi har länge haft ögonen för varandra och med tiden så har känslorna börjat bubbla hos mig.

Jag fann honom på facebook (töntigt jag vet) och sen den dagen så fick jag hans nummer och hans msn.

Vi har pratat en del via msn och jag har förstått att han går igenom en jobbig tid just nu, men det han inte förstår är att jag faktiskt skulle vilja höra med och att jag verkligen skulle vilja vara med honom fast att han har denna tyngd på axlarna.

Det är bara så jag fungerar, jag vill hjälpa och se att en människa mår bra av det (finns lite ego i detta).

Han spelar alltid svårflörtad och jag hatar det, men egentligen så älskar jag att jag inte får honom direkt (jag är van vid att få det jag vill ha direkt) han låter mig kämpa och nästan jaga honom (jag gillar jakten, jag är man hahaha)

Vi har bestämt att vi ska ses privat för att lära känna varandra och prata, men detta händer ju aldrig.

Så jag kände igår att jag höll på att lessna ganska starkt, så jag slängde mig ut från klippan och hoppades på att han skulle fånga mig, vilket han gjorde i sina armar.

Hans armar omfamnade mina, även fast han var svettig och jag lika så. Så gillade jag verkligen hans närhet.

Jag vill ha mer och så fort jag får mer så ska jag berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0