Män...

En liten uppdatering.

 

Män, ja.. jag menar dom flesta såklart men just dom jag träffat kan man skriva ”Jag är kåt och behöver dig” hur lätt låter inte det och dom nappar på det.

Efter en dag på min väns jobb så träffade jag Eddy som jag dansade nära med hela lördags natten, eller träffade är fel ordval och det bildar fel bilder men jag såg honom när jag var hos Susanne.

Han satt där i soffan på nedre våningen, drack sitt kaffe och såg på mig.

Jag vet hur jag reagerar i olika situationer och jag finner alltid ett sätt att ta mig ur dom, men just denna gjorde så att jag vart helt frusen.

 

Han har inte skickat ett sms och jag är tveksam på att han verkligen vill mer än vad han sa i lördags.

Han var full och kåt, men jag hade honom ändå runt mitt lillfinger.

 

Jag ställde mig frågan ”Bör jag skicka ett sådant sms till honom?” Men om han inte svarar eller bara skriver nej så är det ju extremt pinsamt.

Man bör våga, right?


Kommentarer
Postat av: Tess

Klart du ska våga. Annars vinner man aldrig =)

2009-01-27 @ 15:38:17
URL: http://minkafferast.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Precis. Våga, om han nu inte vill höra av sig är det hans förlust, och du träffar honom ändå aldrig igen ;)

2009-01-29 @ 08:30:26
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0