När allt går som det bör gå.

Jag fick ett litet sug efter att skriva i min egen blogg efter många veckor.

Har en del att berätta och en del att sakna så jag börjar först med att skriva bland det viktigaste jag finner just nu.

Efter månader och år av träning till ett speciellt yrke som kräver den kroppen jag tränat mig till så har jag äntligen lyckats få iväg en ansökan och lyckats komma till första steget.

Jag pratar så klart om Polishögskolan! Den 20 April ska jag göra Svenska prov och ett kort samtal, jag känner mig extremt taggad för detta prov och ännu mer taggad för att träna mer.

Det som stör mig är att jag inte kommer kunna jobba lika mycket som jag gjort tidigare, jag saknar att jobba med mina tanter men det känns ändå skönt att kunna komma iväg och träna, för det är just det jag behöver.

 

Jag kan även berätta att jag är helt frisk just nu och ser fram emot den underbara svenska sommaren på riktigt.

Och att skolan börjar gå mot sitt slut, det är bara två månader kvar, jag kan säga att jag aldrig känns mig mer lycklig om man bortser från brevet från polisen i fredags.

 

Killar? Haha as always!

Jag har träffat en man som heter Carl, han är en brandman från Södertälje som har en sjukt snygg kropp, den är som exotisk även fast att jag vet att mannliga kroppar sällan är det så är hans kropp helt WOW!

Men bara för att jag träffat en kille så betyder det inte att det finns sex inblandat eller ett förhållande, vi kallar det inte ens dejt utan mer att vi ses för att vi trivs ihop.

Vi tänker inte på ett förhållande utan vi väljer att bara leva för stunden, vi har båda erfarenheter som gör att vi tänker så.

 

Person jag saknar och ofta tänker på är:

Lisa Modin – Jag saknar dig, ville ringa dig i fredags och berätta vad som hänt, men det kostar extremt mycket.

 

 


Jag har klippt mig och färgat håret, wow.

 


Kommentarer
Postat av: lisaFisa

Trollan min!!!

Saknar dig med, det går alltid så sjukt lång tid innnan vi hörs av, och att jag nu befinner mig på andra sidan atlanten gör inte saker lättare! SKAFFA SKYPE! Säger jag bara... Det är GRATIS!!

Massa varma kramar,

Lisa

ps. älskar din nya nalle!

2009-04-12 @ 03:23:24
URL: http://pillemaran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0